Kalendarz
nie pon wto śro czw pią sob
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
Najczęściej zadawane pytania
1. Jaki jest czas wysyłki?

√ Zamówienie wysyłamy najpóźniej w następnym dniu roboczym po złożeniu zamówienia przy wyborze za pobraniem lub zaksięgowaniu wpłaty przy płatności z góry.

2. Czy mogę zapłacić gotówką?

√ Tak, jedną z form płatności w sklepie ARACARI jest płatność za pobraniem. Wybierając tę opcję płatności zapłacisz gotówką u kuriera przy odbiorze przesyłki.

3. Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

√ Tak, w celu otrzymania faktury należy wypełnić poprawnie formularz i zaznaczyć pod regulaminem "Chcę otrzymać fakturę VAT"

4. Jak zapisać się i na co mogę wymienić punkty programu lojalnościowego?

√ Doceniamy stałych klientów, dlatego każdy kupujący zakładający konto przystępuje automatycznie do programu lojalnościowego. W naszym programie lojalnościowym otrzymują Państwo punkty za zakupy 25pkt za każde 50zł, zapisanie się do newslettera 85 punktów oraz za opinię o produkcie 100 punktów. Suma 300 punktów na państwa koncie daje uprawnienie do zniżki 5% na zakupy, 500pkt 10%.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl